Et lite sammendrag av halvåret...

Heia!
Da er det nesten slutt på denne perioden med foto. Her kommer mitt lille sammendrag av året:

Jeg og klassen har nå fått testet ut forskjellige ting, speilreflekskamera og på Photoshop.
Jeg har også lært mye må jeg si, om foto, blogging og forskjellige arbeidsmetoder.

Angående foto lærte jeg litt mer om innstillingene på speilreflekskameraet, hvordan man kan få fram et spesielt uttrykk i bildene sine (sinnsstemning), å tenke at bildet skal være naturlig og at det ikke er nødvendig å redigere det etterpå, mer om posisjoner når man tar portrettbilde m.m.

Med bloggingen lærte jeg ikke så mye nytt. Men jeg mener at det har vært en god måte som kommunikasjon mellom elev og lærer i dette faget.

Vi har jo brukt noen forskjellige arbeidsmetoder. På dette området har jeg lært mer om bruk av Photoshop og ta bilder i fotostudio. Begge deler har vært veldig løye :)


- Millie <3


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Uttrykke en sinnsstemning: Livsglede :)

Fem kategorier :)