Paraply :D

Heihei alle lesere!
Nå kommer det nok en foto-oppgave. Denne gangen skulle vi, som dere sikkert ser på overskriften, ta bilder av en paraply i forskjellige miljøer. Jeg har tenkt litt på farger i komposisjonene mine. Bildene er tatt med et kamera jeg har lånt.

 På dette bildet holder ei venninne av meg paraplyen foran et vindu på skolen. Det var for å få dette eksakte lyset inn, men som dere ser så gir ikke lyset så mye gjenskinn på selve paraplyen. 

Her står paraplyen på en av sofaene på skolen. Jeg har plassert den slik at den vender i fra vinduet, og derfor får den lyset på høyre side.



Original 

Originalen er øverst, og det nederste er redigert. Jeg endret kontrasten slik at området utenfor paraplyen ble mer blurry og som da gjorde at det ble en mørkere og klarere farge.

- Millie <3

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Et lite sammendrag av halvåret...

Uttrykke en sinnsstemning: Livsglede :)

Fem kategorier :)